تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل‏ ها

    سخنران: زهرا ناصری (دانشجوی دکترای مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران)

    با حضور دکتر علیرضا نوروزی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)

    زمان: شنبه 29 خردادماه 1395، ساعت 10-12

    نشانی: تهران - خیابان کارگر شمالی - جنب پل نصر (گیشا)- دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - ساختمان امام رضا (ع) - اتاق 401

    *شرکت برای عموم آزاد است. *

    اما با توجه به کوچک بودن فضا، از علاقه مندان خواهشمند است نام و نام خانوادگی خود را اعلام نمایند تا در صورت نیاز فضای بزرگتری در نظر گرفته شود.*

     


    این مطلب تا کنون 63 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : تهران ,دانشگاه ,دانشگاه تهران ,
    بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل‏ ها

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز شنبه 31 تير 1396

تبلیغات

جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر