خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل‏ ها

    سخنران: زهرا ناصری (دانشجوی دکترای مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران)

    با حضور دکتر علیرضا نوروزی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)

    زمان: شنبه 29 خردادماه 1395، ساعت 10-12

    نشانی: تهران - خیابان کارگر شمالی - جنب پل نصر (گیشا)- دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - ساختمان امام رضا (ع) - اتاق 401

    *شرکت برای عموم آزاد است. *

    اما با توجه به کوچک بودن فضا، از علاقه مندان خواهشمند است نام و نام خانوادگی خود را اعلام نمایند تا در صورت نیاز فضای بزرگتری در نظر گرفته شود.*

     


    این مطلب تا کنون 11 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : تهران ,دانشگاه ,دانشگاه تهران ,
    بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل‏ ها

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده