جستجو

تبلیغات



بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل‏ ها

    سخنران: زهرا ناصری (دانشجوی دکترای مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران)

    با حضور دکتر علیرضا نوروزی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)

    زمان: شنبه 29 خردادماه 1395، ساعت 10-12

    نشانی: تهران - خیابان کارگر شمالی - جنب پل نصر (گیشا)- دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - ساختمان امام رضا (ع) - اتاق 401

    *شرکت برای عموم آزاد است. *

    اما با توجه به کوچک بودن فضا، از علاقه مندان خواهشمند است نام و نام خانوادگی خود را اعلام نمایند تا در صورت نیاز فضای بزرگتری در نظر گرفته شود.*

     


    این مطلب تا کنون 34 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ سه شنبه 25 خرداد 1395
    منبع
    برچسب ها : تهران ,دانشگاه ,دانشگاه تهران ,
    بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل‏ ها

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 10 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر